В материал на Financial Times от вчера се пита:
Има ли таен „killswitch“, с който американските производители могат буквално да „изключат“ изтребителите, с които са снабдили Европейския съюз и от които неговите военновъздушни сили са толкова зависими? Може ли въобще да се разчита дори на каквото и да е въоръжение предоставено от САЩ?
Със сигурност въпрос, който си струва да си зададем особено ние в България с оглед на това, че последно купихме самолети F-16 от нашите вече бивши „най-надеждни“, а днес толкова „ненадеждни“ партньори отвъд океана. Впрочем, тези самолети още ги чакаме. Уж трябва да пристигнат тази година.
Няма как да не отбележа иронията на тази ситуация. Накрая май излезе, че по-надеждната покупка са били шведските Грипени (освен, че бяха и по-евтини). Много ми е смешно сега да си спомням за тогавашните медийни спорове по темата.
Помните ли как цялата „евроатлантическа“ интелектуална гвардия тогава ни убеждаваше, че трябва задължително да приемем по-скъпата американска оферта, защото шведите не са в НАТО и като нищо са агенти на Путин (такива намеци се правеха напълно открито)?
Дневно напомняне, че тези хора грешат за буквално всичко. И същите днес пак искат да ги слушаме за това какво трябва да прави Европа и какво е нейното бъдеще. Европа няма бъдеще, ако продължава да се води от тях.
Георги Вулджев, фейсбук
최종적으로, 여행사가 공급하는 모바일상품권 매입와 고객 평가를 염두해둬야 합니다. 여행 일정 계획, 비상 상태 대응, 현지 가이드 지원 등이 배합된 서비스의 질은 여행 경험에 큰 영향을 미칠 수 있다. 그전 여행자들의 리뷰와 평가를 확인해 해당 여행사의 서비스에 대한 정보를 얻는 것이 도움이 될 것입니다.
[url=https://www.eztin.co/]상품권 현금화[/url]
Мрієте про безтурботну відпустку? Дізнайтеся, як зробити її такою за допомогою [url=http://myusefulnotes.online/]туристичних секретів[/url].
비트코인 가격이 월간 기준으로 80년 만에 최대 낙폭을 기록하며 ‘잔인한 4월’로 마감할 것이라는 분석이 제기됐습니다. 현지기간 27일 테더비트 외신에 따르면 암호화폐 가격은 이달 들어 현재까지 36% 넘게 폭락해 2015년 11월 바로 이후 월간 기준 최대 하락 폭을 기록했습니다.
[url=https://selferralx.io/]셀퍼럴[/url]
за свързване на F-16 към Link 16, е нужен не само от терминал за данни, но и устройство, което ще приеме данните от самолета (радарно изображение и координати за позициониране), ще ги форматира правилно и ще ги въведе в мрежата. и чак тогава ще е видно, че точно в определена точка има самолет с конкретните му параметри. а за да се постигне това, радарът, шината за данни и бордовият компютър трябва да работят по стандарта на терминалите Link 16 и на оборудването у другите участници в процеса. обаче: (незнайно защо) ЗРК Patriot не вижда мрежовата система на Link 16…