Превеждам ви значението на този статус на лицето „Бебо“ Халваджиян. Това е просто повик за внимание, милувки и нежност, Бебо просто казва по своя си начин: „Скъпи либерали, аз съм ваш всеотдаен лоялист, сега елате и в знак на благодарност за това, че наплюх селяка и антиваксър Джокович, виртуално ме потупайте по дупето и ми вкарайте пръстчета в анусчето, за да ми покажете колко ме харесвате“. Съжалявам за прекалено грубия прочит, но е точно това. И действително в коментарите отдолу влизат пръстчета, а и цели юмруци в ануса на клетия арменоид, но не по начина, по който той си е представял….
Идва ти на крака за благотворително шоу най-великият спортист за всички времена. Идва в забравена от Бога държава, където много рядко стъпват спортисти от такъв ранг. Тук няма да видиш Меси, Майкъл Джордън, Роналдо, Майк Тайсън (б.р. Роналдо дойде веднъж по принуда, но не и по свое желание) и т.н. Обаче ти идва Джокович, който е по-велик и от тях. Идва и показва уважение, нищо че програмата му е пълна, в цял свят го искат и има къде-къде по-добри начини да си прекара времето от това да идва в един мрачен, дъждовен и с нищо незабележителен град.
И някакво хомо-диджейче, незнайно защо кръстило се Мартен Роберто, решава, че не Джокович, а той трябва да е герой на вечерта. Ноле го моли да му пусне една българска песен, която не само му е любима, но и в Сърбия е нещо като културен символ, защото е заглавната песен на култов сръбски сериал. Песента е и нещо много повече от това – тя е модерната културна връзка между България и Сърбия, нещото, което свързва две исторически враждуващи държави. И диджейчето решава, че не е важно какво иска Ноле, не е важно какво иска публиката на трибуните – единственото важно е да се харесаме на умнокрасавитета. Нема оправия с тия хора, те са ни врагове, мразят ни и ние трябва да ги мразим също и да им го показваме – включително и с дела.
А „Луда по тебе“ на Камелия не е „мазна чалгия“; „мазна чалгия“ са „Радка пиратка“, кючеците и гьобеците. „Луда по тебе“ с нищо не е по-различна от песните на, например, Тейлър Суифт. Поп парчета с етно мотиви (балкански етно при Камелия, кънтри при Тейлър), изпълнявани от женски вокал, с непретенциозни текстове, в които се говори за женско влюбване към мъже, които си играят с чувствата им. Буквално едно и също, единствената музикална разлика е, че в песента на Камелия има много повече „живот“ и по-хващаща.
Това, което е наистина различно между Тейлър Суифт и Камелия, е социалната класа на аудиторията. Тейлър Суифт я слушат млади бели и либерални американки, които са дъщери на богати американски семейства от елита, технократската и мениджърска класа; Камелия я слушат предимно балканци от работническата класа. Това е разликата и това е единствената причина в очите на „Бебовците“ и на “ Мартен Робертовците“ едната да е „много готина“, а другата да е „мръсна чалгия“.
Тихомир Чергов, фейсбук
Дудук, колкото и коментари да триеш, пак си оставаш девета дупка на кавала.
Извади си езика от Дир.никА на агата, че еничарите, като теб нямат място на софрата, те винаги са под масата. Запази малко достойнство, бъди поне малко мъж, ако някога си въобще си бил. Единственото хубаво, че агата и прасето ще се изпотепат взаимно, че ако разчитаме на такива като теб, щяхме да празнуваме 530 години Османска империя минаваща в дръндарски султанат.
Що се занимавате с това лайно?
Пълно малоумие е да обявиш Джокович за най-великият спортист на всички времена.Тая кратуна чувала ли е за Бьорн Борг и Джон Макенроу?И в момента Надал е много по-добър.Джокович е от путинската кочина в Европа Сърбия, затова путиноидите много го харесват.Иначе за музиката е вярно.Има космическа разлика между гнусната чалга от типа на Радка пиратка и попфолкбаладите, които са лирични, мелодични и емоционални.Това се отнася за цялата балканска музика.Ако някой е слушал албански или косовски певици като Дурата Дора,Елвана Гага или Дафина Зекири, ще се убеди, че са много по-добри от Тейлър Суифт.
ти да видиш: оказа се, че Винету (освен на банкянската мутра) е бил любим герой и на хитлер…