Малка победа на клиентите срещу големите мастодонти на мобилните “услуги” или по-скоро – мобилното робство.
Потребителите ще могат да прекратяват договора си с мобилен оператор при увеличаване на цените, без предизвестие и без да дължат неустойка.
Това е решението след 3 седмици преговори между браншовия Алианс на мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите. Разговорите бяха по повод заявените от февруари по-високи цени на мобилните услуги от трите телекома и завършиха със споразумение.
Цените на услугите ще се намаляват при отчетена от НСИ дефлация за предходната календарна година.+++
Новите клаузи влизат в сила от началото на следващата година.
Идиотия – щом един договор е сключен и подписан между две страни, да не възможна промяната му за целия период.ще удържат, ще пишат и ще се оправдават с ел.енергия и поскъпване на живота, за което няма как да не измислят и да впишат в договора.
Цялата работа е, че трябва да се допускат на пазара още доставчици и закон срещу картела какъвто няма – друго, че все няма как да го докажат.
Тези и банките са под особената закрила на държавата за сметка на гражданите – това е. Всеки месец на всеки гражданин удържат огромни суми за елементарна подръжка на сметка дори и празна и неупотребявана; в същото време офисите никнат, никнат.
В същото време има хора които гладуват, не могат да си купят лекарства и се чудят дали да се греят, дали да ядат, дали да си
купата лекарства. Много са и миналите по този път благодарение на мафиотизираните институции.
КАКВИ СА ТЕЗИ ГЛУПОСТИ-ТА НАЛИ 3-ТЕ МОБИЛНИ ОПЕРАТОРА ВДИГАТ ЕДНАКВО ЦЕНИТЕ-ЗНАЧИ КЪСАШ ДОГОВОРА ОТ ЕДИНИЯ, И ОТИВАШ ПРИ ДРУГИЯ КОЕТО Е ЕДНО И СЪЩО- И КАКВО ОТ ТОВА-ПОРНОГРАФИЯ-ЗАЩО НЕ ЗАПИСАХА ЧЕ ЩОМ ИМАТ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР НА ДАДЕНА ЦЕНА, ДОГОВОРА ОСТАВА СЪЩИЯТ ДОКАТО ИЗТЕЧЕ СРОКА-АЙДЕ СТИГАЕ ЗАБЛУЖДЕНИЕ НА ХОРАТА