Борисов и Пеевски умело правят маркетингов трик, при който слагат името на Георги Гвойздейков отпред, за да си реализират всички задачи за купен вот в абсолютно пълната координация – от вътрешния министър до главния секретар на МВР. Това коментира в отговор на журналистически въпрос на брифинг в парламента съпредседателят на „Продължаваме промяната“ Кирил Петков.
Навремето Кирчо така обясняваше и маркетинговите трикове на Промяната. Двамата с Асен са амбулантни търговци цял живот. Кокорчо е продуктът, а Кирчо предлага мострата клиентът да пробва, после получава чист въздух под налягане.
По-рано днес лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов изрази мнение, че всички ще приветстват решението служебният министър Гвоздейков да оглави щаба за изборите, за да може да се проведат честни и демократични избори.
Петков припомни, че Гвоздейков е изключен от ПП. Той го направи на живо пред камерите при президента Радев, когато чу името му и напусна истерично срещата.
Да оправдаят и да могат да замажат очите на хората през името на Гвоздейков, а изцяло да държат контрола в собствените си ръце. Според мен купеният вот ще бъде безпрецедентен на тези избори, коментира съпредседателят на ПП.
Източник БТА, БНТ