Новата българска лента „Мисия Лондон“ би всички родни рекорди по посещаемост. През първите дни от разпространението си от 16-ти до 18-ти април 46 291 са зрителите, гледали филма. Приходът от билети е 355 120 лв.
За сравнение – досегашният рекорд в съвременното българско кино беше на филма „Дзифт“, който за цялото си разпространение събра 36 000 зрители и 255 896 лв. Тоест, резултатът от първите 3 дни на „Мисия Лондон“ е по-добър отколкото крайния резултат на досегашния рекордьор.
Зрителската посещаемост на „Мисия Лондон“ за премиерен уикенд е по-добра от филми като „Сблъсъкът на титаните“ с 39 997 зрители, „300″ с 44 405 зрители и „Троя“ с 42 053 зрители. Резултатът на филма „2012″ в зрители е почти същият – 46 631, но „2012″ е бил на 29 екрана, а „Мисия Лондон“ излезе само на 18 екрана. „Аватар“ тръгна на 22 екрана с 48 124 зрители за първия уикенд.
С други думи – ако се изчислят зрителите на екран, залите на „Мисия Лондон“ са били по-пълни, отколкото тези на „Аватар“.
Отзивите от филма са изключително позитивни, а в страницата на филма във Фейсбук вече има близо 22 000 почитатели.