Новините с коментар в реално време

Човек на Костов: Хекимян ми призна за „черни списъци“ на ГЕРБ за гости в БТВ!

"Черни списъци" с гости в БТВ, за които има...

Новините с коментар в реално време

Ексклузивно:

Човек на Костов: Хекимян ми призна за „черни списъци“ на ГЕРБ за гости в БТВ!

"Черни списъци" с гости в БТВ, за които има...

Бог чу молбите им! Патриархът нареди да се отвори Руската черква и прати попове в нея

Българският патриарх Неофит назначи свещеници от София, които ще...

Бившата любимка на Бойко Миролюба Бенатова разкри тайната: Хекимян е бил пред уволннение от БТВ!

Една от най-гиздавите мисирки в Зайчарника на Бойко Миролюба...
НачалоПолитикаМО на Каракачанов хвърля 240 000 лв. за реклама на ”Бъди войник”...

МО на Каракачанов хвърля 240 000 лв. за реклама на ”Бъди войник” точно преди изборите!?

Похарчените суми за кампанията „Бъди войник“ от военното министерство за първото тримесечие на 2021 г. възлизат на близо 312 000 лв. Точно преди изборите/?/ са сключени рекламни договори с две национални и една фолклорна телевизии, която според информирани е собственост на симпатизант на ВМРО, и то при наличието на военен телевизионен канал. Възлагани са и други услуги без кръчмар. А ефектът е минимален.

Вижте данните от поисканата справка от МО за Сключвани договори или директно възлагани услуги на медии за закупуване на рекламно време и популяризиране на кампанията „Бъди войник“ януари-март тази година:

В периода януари – март 2021 г. за излъчването на рекламни клипове от кампанията „Бъди войник“ в две национални телевизии са изразходвани към 240 000 лв.

При наличието на Военен телевизионен канал, който е на бюджетна издръжка от Министерството на отбраната, е сключен договор с телевизия с фолклорна тематична насоченост за изготвяне на периодични месечни предавания с военна тематика на стойност 2600 лв. за всяко. За реализация на предаването е предоставян изцяло безплатен достъп до видео-архива на ВТК.

Директно е възлагана услуга за поддържане на Фейсбук платформа на стойност 36 000 лв. , при условие че предишните години тази услуга е извършвана от щатни служители на Пресцентъра без допълнително заплащане.

Официалната страница на МО Bulgarian Armed Forces има към 25000 последователи и между 80 и 100 хиляди публикации месечно. Допълнително за нуждите на кампанията „Бъди войник“ е създадена страница със същото наименование, която е достигнала до 30 000 преглеждания на ден, като и в двете страници на най-голям интерес се радват публикациите за обявените конкурси във военни формирования, както и за доброволния резерв. Кому тогава е нужно наемането на външни изпълнители и платформи!?

Цитираните данни показват, че похарчените суми за кампанията „Бъди войник“ за първото тримесечие на 2021 г, възлизащи на близо 312 000 лв., не оправдават напълно очаквания й рекламен ефект. Според анкета на Централното военно окръжие, изследваща ефективността от провеждането на кампанията, само 1,2 % от анкетираните граждани са посочили, че са научили за кампанията от телевизиите с национален обхват и 0,3% – от радиостанции. За сметка на това цели 35,3% са добили информация за кампанията от служители на военните окръжия и видовете въоръжени сили, които осъществявайки контакт с местните училища и университети, са дали възможност на още 27,6% да получат сведения за вакантните длъжности в БА. Т.е. близо 70% от постигнатия ефект на кампанията се дължи на служителите от МО и БА, а не на наети външни медии и платени рекламни материали в националните медии.

 

Калин Джумайски

 

spot_img

Последни

Човек на Костов: Хекимян ми призна за „черни списъци“ на ГЕРБ за гости в БТВ!

"Черни списъци" с гости в БТВ, за които има...

Бог чу молбите им! Патриархът нареди да се отвори Руската черква и прати попове в нея

Българският патриарх Неофит назначи свещеници от София, които ще...

Евродепутат от ГЕРБ – СДС се извини на избирателите заради избора на Антон Хекимян

ИЗВИНЯВАМ СЕ, това написа еродепутатът от ГЕРБ - ...

Руската църква в София е наистина руска собственост

Руската църква в София е затворена от руското посолство,...

Не пропускай

Човек на Костов: Хекимян ми призна за „черни списъци“ на ГЕРБ за гости в БТВ!

"Черни списъци" с гости в БТВ, за които има...

Бог чу молбите им! Патриархът нареди да се отвори Руската черква и прати попове в нея

Българският патриарх Неофит назначи свещеници от София, които ще...

Евродепутат от ГЕРБ – СДС се извини на избирателите заради избора на Антон Хекимян

ИЗВИНЯВАМ СЕ, това написа еродепутатът от ГЕРБ - ...

Руската църква в София е наистина руска собственост

Руската църква в София е затворена от руското посолство,...

Бившата любимка на Бойко Миролюба Бенатова разкри тайната: Хекимян е бил пред уволннение от БТВ!

Една от най-гиздавите мисирки в Зайчарника на Бойко Миролюба...

Гласът на Капитал за Хекимян и ГЕРБ: Голям срам, колеги. Голям срам!

Оставете смешките. Издигането на Антон Хекимян за кандидат-кмет на...

Сделка с Хунтата: Падат нови запори за 50 милиона на Черепа от НАП, откакто млъкна за Борисов

Откакто Васил Божков сключи сделка със Сглобката и с...

Слави Трифонов за Хекимян и ГЕРБ: Бойко Борисов си има и един мисир

Всеки български гражданин, който отговаря на условията на закона,...

Хекимян е „ниска топка“ и не може да бъде сравняван с Бареков, Трифонов и Сидеров

От шефския стол в bTV до общински съветник в...

Прочетете още

Човек на Костов: Хекимян ми призна за „черни списъци“ на ГЕРБ за гости в БТВ!

"Черни списъци" с гости в БТВ, за които има пълна забрана за гостуване в медията, за тях е признал Антон Хекимян преди броени дни...

Бог чу молбите им! Патриархът нареди да се отвори Руската черква и прати попове в нея

Българският патриарх Неофит назначи свещеници от София, които ще поемат обгрижването на Руската църква в София и ще извършват богослужени в храма. Това се...

Евродепутат от ГЕРБ – СДС се извини на избирателите заради избора на Антон Хекимян

ИЗВИНЯВАМ СЕ, това написа еродепутатът от ГЕРБ - СДС Сашо Йорданов, след като видя, че за кандидат - кмет бе издигнат Антон...
Verified by MonsterInsights