Историята показва, че по време на война се умира най-много, прави се най-много любов и се печелят най-много пари, основно червени и кървави.
Ексклузивно до разследващия екип журналисти на BNEWS достигна разследване с участието на западни партньорски служби какво стои зад отнемането на концесията на нефтеното пристанище Росенец от руско-швейцарския концесионер. Става въпрос основно за две далавери внос/износ на нефт и готови нефтопродукти за фронтовата линия в Украйна и някои грамадни частни корпоративни интереси, свързани с това. Няма Шенген, няма контрабанда, няма политически принципи – каквито прахоляци в очите на мисирките хвърли сабалем Простото Киро в очите на мисирките. Има яка далавера за милиарди. Да открехнем малко завеската с тези думи на Бойко Борисов от днес по повод бързането пред вятъра на Кирчо от тази сутрин:
Например дерогацията, продължаваме ли да ползваме руския петрол, на какви цени, в какви количества. Всичко това беше говорено и можеше да стане много красиво, ако го бяхме обявили днес след подписите и внасянето му в зала.
Дерогация – означава изключение за България да преработва руски петрол извън вътрешните пазари, разбирай за износ, разбирай – за Украйна. Фирмата, която ще се облажи от далаверата, участва активно на този пазар и в настоящия момент.
Кирил Петков неслучайно е нарушил договорката с ГЕРБ и ДПС и пръв си присвои идеята за отнемането на концесията още в ранни зори. Сън не е спал, за да лидира процеса, защото потоците с пари са огромни. Става въпрос за много планини от куфари с долари и евро под формата на комисионни, за които Кирчо – стар комисионер още от зимата на 2022 година руския газ, се е наредил пръв на опашката, Ще има и потупване по рамото от посолствата, на които Кирчо служи с пионерски плам в очите. Интересът е да върви нафта за танковете и БТР-те на фронта. И най-добре и най-далавера с дизел, произведен от руски нефт. С техните камъни по техните глави, както се казва.
Очаквайте подробности с имена и фирми в BNEWS.