„На тази марка сладоледи повечето реклами са ужасни. Абсолютна простащина!“ Така сподели познатата ни на всички говорителка на „Новините“ Лиляна Боянова относно нашумяла реклама по телевизиите и билбордите за нещо безобидно – сладолед.
Проблемът е, че тонът на рекламата е, меко казано, провокативен. Рекламно лице на кампанията е не коя друга, а Ивка Бейбе – скандалната звезда на младото поколение, известна със своя открит сексуален живот и умението да задава неудобни въпроси. Чернокоската е застанала нахакано и си показва силикона в цялата му прелест. Освен че гледа съблазнително в камерата, това, което подлуди България, е лозунгът, който Ивка обявява: „Най го обичам, преди да свърши…“.
Думите подвеждат, като първоначалната мисъл е за секс, но се има предвид за края на фунийката на сладоледа. Разбира се, този девиз е направен нарочно, за да привлече окото на всеки един зрител на рекламната пауза, минувач или шофьор.
Лиляна Боянова, както и много други известни личности са в абсолютен потрес от рекламата, тъй като сладоледът таргетира семействата с деца и да се правят почти порнографски намеци към малките със сигурност ще разяри всеки един родител. Други звезди също изразиха възмущение. Андреа Банда Банда и рапърът Боро Първи не са съгласни с идеята, че „няма лоша реклама“. „Не уважавам хора, които мислят по този начин“, признава си Банда Банда, а Боро смята, че няма как като си в лоша светлина, ще можеш да се продадеш на хората.
Ергенката Микаела от миналия сезон на „Ергенът“ пък се ядосва, че са вдигнали цената на сладоледа. „Затова ли стана по-скъп? Да инвестират в малоумен маркетинг и да ни развалят детските спомени“, риторично задава въпрос и добави: „Има една дума, която описва много от рекламите и популярни лица в България – Долнопробно!“.
Някои си направиха също шега, че след тази изцепка в маркетинга хората ще искат да върнат рекламите за казина, които съвсем скоро ги забраниха със закон да ги излъчват по телевизията.
Рекламното лице на кампанията Ивка Бейбе също се изказа относно нападките: „Светът е заобиколен с провокация. И вие, и децата ви винаги ще бъдете заобиколени от нея. Рекламата, която ви залива ежедневно, е направена с цел да стимулира неврони в мозъка ви, за да може да вземете по-бързо решение за покупка. Силно вярвам, че вие и децата ви ще живеете в едно утопично бъдеще без провокация и без реклама, но ако това, за което говоря, се състои, доста голям сегмент от вашите професии най-вероятно ще бъде ненужен за човечеството. Като човек, който се занимава с реклама, бих искала да кажа, че без значение дали ви харесва или не, провокацията ще продължи да съществува. Яжте си, пийте си и си ближете сладоледа“, коментира готовата на всичко за слава интернет звезда.
Ивка Бейбе стана популярна с дефектните гърди, които й сложиха. В момента води подкаст в Youtube.
Наскоро си направи и ринопластика на носа.
“Вместо да си оправи кривите цици и зъби, реши да си оправи носа”, коментират в мрежата.
Ивка стана известна и с лафа си, че обича да прави сви*ки.
“Нахалната брюнетка е готова на всичко за 5 минути слава”, категорични са други.
Последвайте ни за новини и коментари в реално време в нашите канали на BNews Bg в Телеграм и Вайбър:
А. Телеграм: https://t.me/barekovnews /
Б. Вайбър: https://invite.viber.com/?g2=AQAJbAGSQIE9HlJSZyckD9TY9ZwufqyUDsBAtZmhC6DBwd6sGqhzV4dyvNdv4FC3