Банка ДСК първо ограби клиентите си, после им се извини и обеща да върне парите, но не веднага, а след ден – два на шок, мъка и информационно затъмнение.
Стотици клиенти на Банка ДСК се оплакаха в социалните мрежи във вторник от липсващи суми в сметките им – по 160 лв., 300 лв., 1000 лв. и т. н. Парите ще бъдат върнати на хората сутринта на 17 юли, казаха в края на работния ден от банката.
Около обяд стана ясно, че има технически проблем при отчитането на трансакциите с карти, в резултат на който през последните два дни има дублирани операции. В резултат от това неправилно са отчетени салдата по сметките на хората.
Целият ден банката работеше по отстраняването на проблема, като така и не стана ясно какъв точно е той.
В част от деня мобилното приложение не работеше.
Клиентите масово се оплакваха не само от създадения проблем, но и от това, че не са били информирани навреме за него, което им е създало стрес и неудобства. Много хора са били сериозно притеснени в продължение на часове за липсващите им пари, без да знаят какво се случва.
Едва след 17 ч. от банката изпратили прессъобщение, пише Медиапул, с което информира, че „сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите утре сутрин, 17 юли 2024. Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите“.
Финансовата институция се извинила на клиентите си за причиненото неудобство.

