Млад и неопитен рецидивист на пътя с мощен джип, но с родител в КАТ, за да пази маминот синче. Класика завършила със смърт и погубени съдби.
21-годишният водач Кристиан Екмекчиян, който загина на място при катастрофата на големия пловдивски булевард „Руски“ заедно със 20-годишната си спътничка тази нощ, има шофьорска книжка от едва 3 години. По първоначална информация има и предишни провинения на пътя – за превишена скорост.
Загиналият шофьор от тежката катастрофа в Пловдив е с регистрирани 16 нарушения на пътя за три години стаж над волана. За момента водещата версия за трагедията е превишена скорост.
Сред нарушенията има за превишена скорост, предизвикване на катастрофа и за шофиране без предпазен колан. Досега водачът не е залавян да кара след употреба на алкохол или наркотици.
Именно Кристиан е шофирал луксозния джип „Рейндж Ровър“. Водачът е летял с много висока скорост по правия булевард, а след удар в дърво автомобилът буквално е разполовен.
Междувременно стана ясно, че загиналият младеж е син на служителката на КАТ-Пловдив Петя Екмекчиян, която работи в отдел „Регистрации“. Момичето, което е пътувало на предната седалка и загина също на място, е 20-годишната Теодора Николова, вероятно гадже на Екмекчиян.
Младежът е студент в Пловдивския университет. Паралелно с това е съдружник във фирмата на баща си Антон Екмекчиян „Аква де лукс“, сочи справка в Търговския регистър. На този етап все още няма информация чия собственост е джипа, който е със софийска регистрация. В социалните мрежи младият мъж е написал в профилите си, че работи в автокъща.
В болницата остават 22-годишните Николета У. и Иван П., които са пътували на задната седалка на катастрофиралия джип. Те са настанени във Втора клиника по хирургия в УМБАЛ „Св. Георги“ в тежко състояние, като момичето е с по-сериозни наранявания.
Тежкият пътен инцидент стана тази нощ около 3.30 часа на бул. „Руски“, в близост до кръстовището с бул. „6-ти септември“.
Два погубени млади живота от глупост…
Няма съмнение, че са карали най-много със 60км/ч нали така?
А сега, ще трябва да се направи токсилогичен анализ, защото има и други пострадали в тази катастрофа пардон самокатастрофирал…
Няма ли пак да излязат на протест за един месец (месец е много) до следващия инцидент, за да поискат да се приеме закон, който да накара младите шофьори да бъдат с предружител през първата година, че това би променило статистиката с има-няма изключителните 0.05 – 1.05% по-малко пострадали,ама статистическата грешка, че е плюс-минус 2% няма да го взимаме под внимание…
Колко лесно би се оправило всичко,ако заводско се направи така, че да не може да се вдига повече от 140км/ч от всеки един производител на автомобили 😬
Но,няма да се събират глоби в размер на над 500 милиарда долара в световен мащаб,а те са по важни от 500-те хиляди човека, които умират всяка година по пътищата на света, както и около 6 000 000 души, няма да останат доживот с необратимите си тежки травми